Fredag.

Idag så har jag legat med mitt baby gym och lekt mest hela tiden, den fick jag av mamma som en julklapp i förskott. Melina har flinat mycket nu på sista tiden, hon gillar när man gullar med henne. Nu ska jag passa på att mysa under mitt babygym för snart ska vi åka till affären och då måste mamma krångla på mig alla varma ytterkläder, för ny börjar kylan krypa på.

Nu är de inte långt kvar tills jag får uppleva min första jul, rättare sagt 20 dagar. Jag vet inte vad jag har att vänta mig,men de ska bli spännande. Idag var mamma in och handlade julklappar, jag åkte bil under tiden med Peter och Mikael medans mamma handlade, då sov jag gott!

Nä nu ska jag slappa lite efter att ha druckit en flaska mat, hejdå så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0