JULAFTON!

Idag den 24 december 2009 är det min, Melina,Maria,Helena, Victoria Vid´s första julafton. Denna kommer att tillbringas hemma hos mormor och plast morfar tillsammans med mina mostrar och morbröder. Det är mycket snö ute och ganska kallt, så jag har i alla fall fått en första jul som är vit (snöig). Jag är lite spänd på vad som väntar nu under denna dag. Nu är klockan mitt i natten så mamma ska snart ge mig en flaska sen blir det att natta, och så kommer jag nog sova till morgonen.

Mamma har spelat uppesittarkvällen på bingolotto. Hon vann 100 :- på en lott, så de blir nya lotter till nästa omgång av bingo lotto den 30 dec.
Nu kallar plikten för mamma. Nu ska vi kolla lite till på granen och sen blir de flaskan....

Kram Kram

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0