Julen är över!

Motter Betta och mamma har tagit nya kort på mig.

Lipa lipa hela dagen!


Söt min eller vad?


Nu är min första jul över, jag tyckte den var helt perfekt. Det började med att jag vaknade sent på julaftons morgon. Mamma gick upp klockan 07:00 för hon trodde jag skulle vakna, men icke sa nicke. Då ställde sig mamma och gjorde gröt frukost, dukade fram och tände ljus. Sen klockan 08:00 var grötfrukosten klar. Kl 08:45 vaknade jag och ville ha min morgon flaska.

Sen öppnade vi våra julklappar, jag tyckte rosetten var roligast. Av mamma fick jag:

*Ett babygym (som jag fått i förskott)

*En massa babykläder i strl 62 o uppåt, för jag växer ju såå fort.

Av mormor och plast morfar fick jag:

*Diverse olika kläder

*En jätte tuff skallra

Av motter Betta fick jag:

*En jätte cool body

* 2 st tunna bomullsmössor som man har under tjockare mössor

Tack så mycket för alla klappar!

Jag var glad precis hela dagen, jag log, skrattade, pratade ja allt på en gång. Sen fick jag även träffa tomtemor, de tyckte jag var skoj. Men nästa år är jag ju lite större så då är jag nog med på ett helt annat sätt på julafton.

Idag träffade jag morfars hund Ricky, han fick slicka lite på mina händer, han vart jätteglad över att få träffa mig. Jag brydde mig inte riktigt om honom, men de kommer nog sen när jag blir lite äldre. Jag vart mest förskräckt över att en svart lurvig best var på golvet =).

Men nog för denna gång, mamma har gett mig nattflaskan nu, time to sleep.
Hejdå så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0