Tipp tapp tipp tapp tippi tippi tippi tapp , tipp tipp tapp

Nu har Melina vart med om sin 1:a advent, de tyckte hon var mysigt. Hon fick ligga och gosa med mamma. De är aldrig fel. Sen passade jag och Peter på att ta kort på lilla Melina som tomtemor/nisse. Bilder kommer nedan

Mamma´s sötaste älskling <3

Så söööt <3

Melina med tomten =) <3

Tiden flyger iväg, nu är min lilla flicka snart 2 månader, hon är en duktig liten fröken.
Den 30/11-09 slutade Melina med nattmål, hon sover fram till 06:30 på morgonen när man ger henne vid sista gången mellan kl 22:00-23:00. Det betyder att hon slutade med natt målet mellan 6:e och 7:e veckan, mamma är så stolt!
Du är den underbaraste gosigaste dottern som finns, ingen kan någonsin bli bättre!
Du är mamma´s lilla skatt <3.


Sen så har jag fått kort på Melina´s pappa som liten, måste säga att både jag och Melina är lik honom, (som bebisar då) Bedöm själva, de finns ju bilder på mig och Melina lite längre ner i bloggen.

Rasmus som liten.

En till på Rasmus som liten.


Nu vill nog Melina önska er alla en fin 1:a advent i efterskott.
Hejdå för denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0