Tisdag!

Nu var det ett tag sen jag skrev här Melina, mamma ska bättra sig.
Igår så var du uppe jätte mycket, du åt först vid 19:00 tiden, sen vid kl 22:00 och sen sista gången kl 01:00. Men de häftigaste var att du inte sov nåt emellan, då var vaken och sov "räv" här med oss i soffan.
Igår natt så slutade natten med att jag fick gå upp kl halv två på natten och byta bajsblöja på dig, men de är jag glad för, att min lilla flickas kropp funkar som den ska

Idag började dagen vid kl 09:00 när jag gav Melina mat. Nu har hon ätit igen vid 14:00. Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Sen efter hon ätit så la jag mig bredvid henne på soffan och hon började prata med mig på sitt gurglande sätt, jag härmade henne och hon "pratade" på, sen flinade hon upp med hela ansiktet och mitt hjärta smalt. Hion sträckte även sina händer mot mitt ansikte och kände på de, men ajj måste göra nåt åt hennes låånga naglar, men vågar inte riktigt klippa dem. Jag tror Melina börjar bli medveten om sina händer nu. Så vacker min Melina är<3.

Skulle ha promenerat med dig idag Melina, men de vart mörkt och ruggigt så fort så de får nog bli imorgon, o vet du vad Melina, imorgon fyller din morbror Johan år. Han blir 18.Vi får fira honom när vi kommer hem på fredag.

. <3 mamma älskar dig Melina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0