Fredag den 13:e!

Idag är det min första fredagen den 13:e, mamma tycker de är rätt läskigt, men jag tar det med en nypa salt. Jag hade jätte mycket vaken perioder inatt och ville ha en flaska till med 2 timmars mellanrum. Sista flaskan ville jag ha vid kl 04:00 och sen så höll jag mig i hela 6 timmar till kl 10:00. Mamma är sååå stolt.

Idag så började "sena" morgonen med att morfar gav mig flaskan och gosar med mig =) så mysigt ju. Sen ska mamma packa för mamma´s Peter kommer idag och vi ska följa med honom ner till småland på söndag, då ska jag göra en resa =).

Mamma är så otroligt stolt! Älskar min lilla Melina Maria Helena Victoria Vid <3


Mamma´s älskade Melina <3
Hejdå så länge
Mel <3Stolt morbrorStolt morbror....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0