Idag =)

Idag har morfar vart barnvakt till mig en stund medans mamma har vart i Hallstahammar och handlat lite och sen vart i Surahammar för att göra tungskrap. Jag har vart jätte snäll. Morfar tyckte jag lät lite förkyld idag, men mamma hoppas att de inte är så, jag är ju inte ens en månad gammal förrän den 14:e ju. Men de kan ju även vara att Melina fått ersättning upp i näsan, då kan de låta som dom är förkylda. Men jag ska ringa sjukvårdsupplysningen och höra. Mamma ska hålla mig varm och alla andra på avstånd.

Mamma glömde skriva att igår när vi var på vägningen så fick jag titta på en röd boll, jag följde den med blicken, se så duktig jag är inte ens en månad gammal. Stolt är mamma!!



Mammas lilla pärla

Kommentarer
Postat av: Elin

bra gjort melina :) Evangeline följde med blicken när hon var 2 veckor redan. ¨så hon var lite för tidig. Jag saknar dig och lilla melina <3 hon var ju så söööt.

2009-11-11 @ 23:29:34
URL: http://elinalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0