Måndag!

Igår gjorde jag min andra långa resa, jag reste med mamma och Peter ner till Småland. Jag sov mest hela tiden, men sen vart jag hungrig så då fick mamma och Peter stanna så jag kunde få lite käk i magen =). Jag tyckte om att åka bil men de var skönt när mamma lyfte ur mig ur bilstolen så jag fick vila min lilla nacke lite, ni vet de är rätt jobbigt att sitta som en packad sill.

Men nu så trivs jag när jag får ligga i spjälsängen som Peter monterat ihop. Nu ler jag mer och mer och är 1 månad och 2 dagar. Mamma är stolt över dig tjejen! Sen idag var jag med mamma och Peter och  handlade. Då sov jag också mest hela tiden. Man måste äta/sova för att växa =).

Hej svejs för denna gång

<3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0