Onsdag =)

Idag kanske jag och mamma får besök av Karin och Emelie, men vi får se, jag har vart lite snuvig så mamma vet inte ifall dem ska ta de idag. Men de är nog inte så stor fara bara dem inte är i mitt ansikte eller så.

Inatt så var jag faktiskt rätt trött, för jag hade många vaken perioder igår både med mamma, mormor och morfar. Jag har lekt med mamma, vi lekte lip leken. Mamma lipade och jag sökte ögonkontakt med mamma och lipade jag med. Jag är duktig nu och har fixerat min blick och följer föremål, så duktig och inte ens 1 månad Gammal. Mamma är så stolt!

Mamma är glad att de finns så många människor i min närhet som är rädda om oss och som finns där, tack <3. Idag har jag sovit mer och inte vart lika mycket vaken, men mamma hoppas att jag snart blir piggare. Men de positiva är ju att jag växer när jag sover =).

Hejdå för denna gång.Melina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0