Snö dag =)

Igår kväll och idag har jag sett snö för första gången i mitt liv, de är rätt kallt och så blir de blött när de landar. Men mamma ser till att jag är varm och go i vagnen. Jag tycker jätte mycket om att vara ute, när jag känner att vagnen vaggar då sover jag jätte gott. Vi får se ifall mamma och jag går ut med vagnen idag, men idag ska jag i alla fall bada i min balja, de tycker jag om när vattnet är skönt.

Inatt när mamma var vaken med mig var jag lite busig, jag ville inte sova, utan mamma fick ge mig en flaska ersättning och sen gå runt med mig en stund. Sen lades jag i vagnen och fick lyssna på min speldosa, då somnade jag så sött.

Nu är de dags för mamma att spana tills jag vaknar, för när jag vaknar vill jag ha mat. Hejdå så länge =)Visst är jag gullig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0