Torsdag.

Idag har morfar haft mig en stund eftersom mamma åkte in till Surahammar och gjorde några ärenden. Jag fick ersättningen på nappflaska och sen var jag social med morfar från kl 09.30-11.00, jag har legat och lipat till morfar. Sen ska jag och mamma gosas idag när mamma kommer från tandläkaren som mamma ska till kl 14.00.

Mamma väntar på att jag ska ge henne svarsleendet, men jag har börjat studera hennes ansikte och lipas en massa så de lär ju komma snart =).
De har vart snöblandat regn idag, jag har fått se de genom fönstret för mamma har inte velat ta ut mig än, hon tycker fortfarande jag är lite snorig. Men jag får urvädrat rum som är svalt, så jag får min friska luft i alla fall.

<33333

Kommentarer
Postat av: Assitulgo

Vad liiten hon ser ut när hon sitter i babysittern :)

2009-11-16 @ 14:21:34
URL: http://emilwidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0