Vägning gjord idag.

Jag (Melina) hade gått upp till 3885g. Så de är en ökning på 200g på en vecka, superbra!. De var jättebra, så nu behöver jag inte väcka Melina längre utan nu får hon skrika själv när hon är hungrig. (Om de inte går för lång tid förstås) Melina hade även vuxit ytterligare 2 cm sen sist den 21/10, nu är hon hela 52 cm lång.. Och huvudmåttet har ökat idag med en cm till 37 från den 2/11.

Natten till idag var jag lite krånglig med mamma, hon skulle ge mig mat men jag kräktes upp större delen av maten jag fått i mig. Jag fick ligga hos mamma o sutta lite tröst tutte, mamma gick runt och vyssade mig, men inget hjälpte, jag kom inte till ro. Mamma gick då och väckte mormor kl 02:00 för mamma hade migrän, så då fick mormor ta hand om mig. Mamma gjorde flaskan med ersättning innan hon gick och la sig. Jag åt 50 ml och sen sov jag sött i mormor´s famn, man måste ju hamna på god fot med henne från början =).Jag somnade 02:30 o sov gott i min vagn inne hos mormor och morfar till kl 05:30. Sen fick jag min flaska igen och så sov jag till klockan 11:00. Sen gav morfar mig flaskan och sen fick jag sova en stund innan vi gick till vårdcentralen vid kl 13:30 då jag hade tid för vägning.


Det var även väldigt skönt att vara ute på promenad med mamma och mormor, de var inte alls kallt i luften och jag sov hela vägen. Nu ska jag passa på att vila lite innan mitt busfrö vaknar =).
Hejdå för denna gång!Lilla Melina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0