Annandag Påsk !

Hej!

Denna dag har jag vart rätt trött, sovit väldigt bra.
Sen när jag vaknade för 2:a gången vid typ kl 13:50 så
gjorde mamma iordning lasagne till mig och fruktpuré till
det, vart äppel&päron pure idag.

Jag åt för glatta livet och sen var de mammas tur och äta.
Efter maten så gick vi ut på promenad till affären och de var så skönt
ute. Men idag  åkte regnskyddet på för de är snöblandat regn här idag :S.

Men jag klagar inte för det, alltid skönt att komma ut.
Nu ligger jag i min säng, får se om jag vill ta en liten lur eller om de blir så att jag
ligger en stund på filt på golvet..

Mamma och jag =) <3




<3 mamma´s ängel

Hejdå för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0