Glad Påsk!

Jag vill börja med att säga glad påsk till er alla =).
Detta är min första påsk (utanför magen)
Vi började dagen idag med att jag fick en flaska mat kl 07:00 och sen låg jag och "pruttad" med
munnen och "skrek" på ett roligt sätt..

Sen vid 10:00 fick jag en portion gröt med frukt pure till, och efter de så badade mamma mig.
De va skönt. Jag fick leka lite med mina badankor och fick en egen tvättlapp så
jag kunde hjälpa till att tvätta mitt ben, de tycker jag är kul.

Sen så gick vi på en promenad till Ica och köpte fika bröd till mormor
och dem som stått och gjort all påsk mat (blom buketterna var slut).
Sen gick vi hem till mormor och dem och som alltid blir jag över
lycklig när jag träffar resten av min familj.

Jag har börjat bli lite reserverad nu den senaste tiden så då måste
jag träffa dem närmaste mycket så jag känner
igen ansiktena ordentligt.

Sen vart de påskmat för mamma och dem andra, jag fick nöja mig med
en flaska ersättning.
Mamma tog lite påsk bilder på mig när jag och moster Rebecca gosade i soffan =)

mamma´s lilla gryn <3

(klänningen fick jag av pappa med familj)

<3

Sötaste tjejen

Moste Rebecca gosar med mig o jag
ser förvånad ut :)


Sötaste Tjejen <3

Jag fick inget i mitt påskägg i år men jag fick smaka en liten bit bulle,
och de var smaskens vill jag lova..

Jag tog en tupplur med mormor och morfar i deras säng och sen när jag
vaknade fick jag en flaska till och sen vart de en till promenad.
Nu är klockan snart nio och jag ligger och sover i mamma´s säng.
Vilken underbar första påsk..

Hejdå allihopa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0