Händelserik vecka

Denna vecka har vart helt otrolig.

Den 14:e April vart Melina 6 månader, grattis stooora tjejen <3..




Den 15:e April så gjorde jag mina första kryp liknande rörelser.
Jag satte knäna under min kropp och med hjälp av armarna och  benen
kunde jag dra/sprattla mig fram.

Mormor hade satt en gul på andra sidan sängen och
jag tog mig dit till bollen och bet tag i den =).
Mamma är så stolt, så snart kryper nog jag helt
tror mamma.

Sen idag den 17:e April har mamma en sak att berätta.
När jag tittade upp på dig mitt lilla gryn och sedan la mig ner i sängen
igen så satte jag upp armen i luften och sa hej Melina,
då svarade du med ett " heeeei".
Jag vart helt förvånad, sen har jag gjort en inspelning på mobilen där
man hör dem där "heei" ljuden.
De är helt otroligt, jag kan inte sluta förvånas :)
och att hon kan säga de så många gånger efter varandra.
Mamma hjärtat är sååååå stolt.
Älskar dig min lilla Melina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0