Mulen dag!

Igår var jag och mamma i Västerås hela dagen. De var jätte roligt. Jag
fick åka i min city vagn för första gången :).
Vi shoppade en del, b la en rosa klänning som jag ska ha på dopfesten, ett stickat set i rosa.
Sen köpte mamma ett par små lila solglasögon till mig, så nu kan jag sitta upp i vagnen utan
att jag behöver blunda hela tiden.

Sen shoppade mamma även nya nappar till mig samt en napphållare (superbra).
Sen har mamma och jag köpt Luna´s dop present :).
Nu är de inte många dagar kvar tills dopet.
Mamma är nervös medans jag längtar :).

Idag blir de inte så mycket gjort tror jag.
Vi kanske tar en tripp till surahammar och sen
ska mamma baka kladdmuffins (som kladdkaka)
och morotskaka :).

Hejdå så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0