Tidig morgon

Idag fick jag förmig attjag skulle väcka
mamma tidigt för äventyr..
Lite efter kl 05:00 visar klockan när mamma
får masa sig upp och göra min flaska.
Men vad gör väl de när jag har den
gladaste dottern i världen?

När jag kom in i sovrummet med hennes flaska låg hon i sin
säng på mage, och när hon hörde min röst så rullade hon från sida till sida på
magen så hon kunde titta på mamma :), hur sött är inte de?

Nu passar mamma på att sitta här och uppdatera din blogg
för hon kunde inte somna om, men du ligger och sussar som en liten ängel.
Inga stora planer har vi idag, blir väl att åka bussen och handla lite,
sen blir de promenad och hälsa på mormor med familj.

Igår kramade jag plast morfar hejdå, han ska till sjukhuset för operation av sin nacke,
jag kände på mig att något var knas, för jag tröck mitt ansikte mot plast morfar´s och
verkligen kramade om honom med mina små armar.

Hejdå för denna gång..


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0