Tisdags morgon

Idag väckte jag mamma i ottan, närmare bestämt klockan 06:00.
Då tycker jag de var dags att gå upp..Mamma gick ut och satte min frukost flaska
på värmning och sen smorde hon in mig och jag fick en ny blöja.
Sen åt jag min frukost i min egen säng för ovanlighetens skull, detta för att
mamma skulle bädda om i sängarna. :)
Men de gick bra det med.

Idag skiner solen trots den lite kalla temperaturen ute.
Klockan 11.00 blir de äventyr, då ska mamma och mormor ta med
mig på en busstur till Hallstahammar och vi ska handla alla ingredienserna
till dopfikat, för mamma och mormor ska baka allt själva.
Så ni kan ju tänka er allt dem kommer behöva köpa :).

Sen när vi kommer hem från Hallstahammar så kommer mamma och jag få
besök av prästen, då vi kommer gå igenom hur dopet ska gå till och välja
psalmer och så.

Jag kan ju säga som så att fast jag är liten så kanske jag är en gnutta nervös inför mitt dop,
men jag vet att mamma ordnat allt perfekt :).

Nej nu ska jag fortsätta att titta på när Melina leker med sin prassel docka.

Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0