Bild bomd från besök hos pappa/farmor/farfar den 19/7


Melina sitter i Rutschkanan och väntar :)


Melina på Max hamburgares gunghäst :)


Melina sitter och ser pilimarisk ut <3


Melina sitter och tittar på farfar :)


Melina säger "I´m watching you"


Lipas


Bada badhus gjorde jag för första gången också, på Odens badhus.


Hihi fick flyta på ett flytblock också, de var 37 grader i vattnet. De var en bassäng för funktionshindrade. Mamma och farmor tyckte att de var jobbigt att vara inne i rummet för de var så kvavt i luften.



Melina leker med Ankan


En liten vilo paus för Melina :)



Någonting var väldigt roligt


Melina och farfar


Melina och farbror Anton


Mamma och Melina


Melina och låtsas faster Mikaela


Gröt är gott :)


Jag vill äta själv med skeden


Från badhuset. Jag satt på den där grodan och precis när farfar flyttade mig från den så började den spruta vatten ur munnen. Alla figurerna började spruta vatten så de vart som ett litet vattenfall..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0