12 Februari

Idag vände jag från mage till rygg, sen försökte jag vända mig tillbaka igen men det gick inte så jätte bra. Men de kommer de med snart. Mamma är så stolt över sin lilla Melina <3. Jag var hos mormor och morfar idag för mamma hade tvättstugan. =) Jag hade varit snäll som vanligt hos dem.

Idag den 13 Februari så fick jag och mamma lov att öppna kuvertet som farmor,plast farfar, pappa m.fl. skickat de var ett jätte sött nalle björns kort som de stod gratulationer på att jag blir 4 månader på alla <3 dag och att vi skulle ha en fin alla hjärtans dag. Tack så mycket =).

Nu ligger jag och sover i vagnen inne på morbrors rum =), men snart är de nog dags för mig att vakna...

Hejdå för denna gång =) // Melina


Motter Becca o MelinaMoster Rebecca som matar Mig =)

Jag ^^Jag med mitt favorit lejon och min snutte kanin på huvudet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0