Fredag

Natten till idag var jag en riktigt snäll tjej, jag sov större delen av natten och ville bara ha mat kl 04:00, en ny blöja och bli omstoppad igen så somnade jag om med min speldosa =). Sen vaknade  jag och mamma klockan 07:00 och så gick vi ner till morfar Micke och mormor (som nu är på jobbet).

För en stund sen låg  jag på filt och tränade nacken, lite irriterande protester får mamma allt höra, men måste träna min nacke för att orka hålla upp huvudet..

Nu har mamma matat mig och jag ligger nöjt i  min vagn och "tugga" på mina lejon jag fick av farmor,plastfarfar,pappa etc.

Idag ska jag vara en stund hos mormor och morfar då mamma ska ha tvättstugan och jag får inte följa med henne, men den dagen kommer väl med när jag får hänga med på sådana "äventyr".




  Hej svejs så länge // Melina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0