Lördag

Lördag

Idag har de vart en rolig dag, jag har fått olika smakportioner denna veckan, mamma tjuvstartade lite (egentligen skulle ja inte få prova på något innan alla hjärtans dag).
Men vad gör några dagar för något?

Jag har fått smaka på morotspuré, potatis och palsternacka, mosad banan, banan&äppel puré.
Men idag fick jag prova på något som var en stor succé, de var risgröt med banan och persika, jag åt upp hela portionen! Så då behövde mamma inte ge mig någon ersättning efteråt som jag annars får.
Sen tog mamma ut mig på en promenad på ca 3 km, de var
skönt att komma ut nu när de var lite mildare i luften.

Nu ligger jag och sover på morbror Johan´s säng medans mamma uppdaterar min blogg, de kan inte bli så mycket bättre än så här. Men nu ska mamma avrunda här för jag är vaken och vill nog ha lite käk nu :)
Kommer nog en bild till detta senare..
Hejdå så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0