Måndag =)

Nu är det måndag igen, men för oss är de som alla andra dagar, dem bara flyter på =).
Idag ska Melina och jag till BVC, mormor kanske skulle hänga med hon också.
Ska bli spännande och se hur mycket lillan växt och gått upp..
Hon har ju börjat med smakportioner varje dag nu, hon fullkomligt älskar HIPP risgröten med banan och persika med lite banan&äppel frukt puré på, hon lämnar inte en smula av portionen. :)


Melina <3 bild från 23/1-10




Har ju "tjuvstartat" lite innan hon vart 4 månader, men hon har inte fått någon allergisk reaktion eller magknip och de visar ju bara att hon var mogen för det.
Dem rekommenderar inte att man börjar ge smakportioner förrän dem är 4 månader, pga allergi risken. Men jag menar jag är ju de enda "allergi barnet" i familjen och mina syskon fick smakportioner från 3 månaders ålder då som var rekommenderat på den tiden.

Så idag blir det nog fullt med frisk luft för våran del, och Melina sover sååå gott i vagnen när vi är ute och går. Man får ta vara på tiden nu när de är mildare ute, igår hade vi t.om. solsken stora delar av eftermiddagen. De var så skönt att känna solen värma i ansiktet, men nu får våren och sommaren gärna komma snart.
Är som sagt inte så kul att släpa vagnen på trottoarerna här hemma, som inte ens är ordentligt plogade :S..

Bilden är från den 23:e januari när min pappa Rasmus var på besök =)
Sen har jag hittat en dopklänning som ja beställt till Melina, jätte gullig tycker jag =)

Hejdå för denna gång.


Denna dopklänning är beställd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0