Onsdag :P

Idag har jag vaknat klockan 05:00 och sen fick jag flaska och ny blöja, sen somnade jag om till lite innan 09:00, då hörde mamma att jag låg och "pratade" för mig själv i sängen.. Jag har även börjat med ett "pruttande" ljud med munnen, så ibland flyger de spott ur munnen på mig. Hehe blir nog inte höjdare för mamma när jag käkar mat/gröt.. Sen kan ja även trycka ihop läpparna och blåsa luft mellan.. Mamma är så stolt över sitt lilla frö..

Sen nu i em får vi besök av mormor o morfar och kanske min moster och morbror med. Dem lovade att komma efter dem ätit, de ska bli spännande. =).

Sen på fredag kanske jag får besök av mammas kompis Jenny. Jag har träffat henne en gång men då var de som hastigast i Hallstahammar. De ska bli roligt att träffa henne igen.. Mamma och Jenny ska ta ut mig på en promenad med vagn här i Virsbo och sen ska de laga mat, o prata/gosa med mig såklart!

Aja nu kallar plikten, jag ligger surig i mamma´s säng :).Hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0