Rolig dag =)

Idag fick vi veta att även moster Linda fått magsjukan, så nu blir de inte mormor och "plast" morfar på ett tag. De känns nästan som Melina är lite rastlös över att inte få träffa dem, hon träffar ju dem nästan varje dag annars.

Jag la Melina på en filt på golvet efter jag gett henne mat och gav henne skallror och sen spelade jag med en lilla sjöjungfrun speldosa med rörlig bild. Men ingenting roade henne, hon bara gnällde och grät. Tempen tog jag på henne, den var normal. Då fick mammas lilla prinsessa sitta/ligga i min famn om vart annat. Tillslut när jag la ner henne så somnade hon, mitt lilla hjärta <3.

Sen nyss hörde jag att Melina ligger och snarkar, hehe så sött <3.
Idag ska vi ut på en promenad nu på eftermiddagen och handla lite, blir väl de nödvändigaste.
Melina satt i mamma´s knä idag när jag betalade  räkningar, de tyckte inte hon va sååå skoj :), men man kan ju inte gilla allt.

Nej nu ska jag passa på att göra lite här hemma medans lilla Melina sover <3.
Hejdå så länge




Melina härmar mamma när mamma lipar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0