Tisdag!

Idag har mamma och jag packat lite inför flytten till den nya lägenheten, de gick bra. Men efter en stund somnade jag..

I förmiddags vid kl 11.00 fick jag risgröt med banan och persika igen med päron och äppel pure, de gillade jag...
Idag skulle vi har gått till kyrkis med Madde,Lilly och Luna, men mamma var för trött för att gå. Så på torsdag ska vi gå istället.
Det är mycket med flytten nu. Sen på fredag ska jag vara en stund hos mormor och morfar för då ska mamma ha tvättstugan och där låter det illa o då vill inte mamma att jag ska vara där...

Alldeles nyss är jag uppkliven från ett bad, de var riktigt skönt att få sitt hår tvättat och sedan få bada lite i baby olja, så man vart mjuk och go..

Men men nog för denna gång, nu får ni ha de bra allesammans, nu ska jag ta en lur..


//Melina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0