Lördag/ Söndag (idag)

Igår så var jag och mamma på min syssling Lilly´s 1-års kalas, Grattis Lilly!
Vi gav henne en rosa nalle och sen 3pack tights i nylon och en body =). Hoppas hon vart nöjd.
Sen fikade mamma och dem, jag var inte alls på något vidare humör, var nog lite över trött där ett tag.
Tillslut somnade ja på mammas arm men vaknade igen när hon ställde sig med mig. Sen fick jag testa att ligga i min andra syssling Luna´s säng, men de gillade jag inte heller (tror jag saknade min snutte kanin lite som mamma lämnat hemma). Vi promenerade både dit och hem, de var skönt milt väder ute så ja fick en del frisk luft (dock var ja väl inlindad så ja slapp andas in kalluft)

Sen när vi kom hem så var vi hos mormor ett tag, sen följde moster "Betta" (Rebecca) upp och sov med oss, mycket trevligt.


Idag så vaknade inte jag förrän otroliga 09:30 då min mage kurrade jätte mycket. Men mamma hade förberett en flaska innan hon tog upp mig, för jag blir så hungrig på en gång då.
Idag blir det ner till mormor och morfar på eftermiddag/kvällen för mamma och jag ska spela lite bingo lotto och jag ska passa på och gosa med alla där =).

Det får vara nog för denna gång =)
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0