Nyårsdagen!

Idag så har jag vart en trött donna, för igår var de fullt ös hemma hos mormor och morfar. Alla ville prata och leka med mig, gissa om jag var nöjd över all uppmärksamhet?

Vi hade trevligt igår, jag dregglade jätte mycket för de luktade ju mat överallt igår (mamma funderar på ifall en tand är på g, men är inte de lite väl tidigt)

Jag orkade inte hålla mig vaken till tolvslaget, jag somnade klockan 23:50 i mormor´s famn, men jag hade ett bra nyår i alla fall.

Mamma har fått börja smörja mig med en flaska som är lite svidig, de är mot min torra hud så vi ska motverka att jag får exem. Jag ska bli smord med den 3 gånger om dagen, jag blir lika putt varje gång!

Nu får det vara nog för denna gång, men gott nytt år på er alla önskar: Melina och mamma Anna...Vackraste Melina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0