Onsdag!

Igår (tisdag) så var jag och mamma ute och gick en ganska lång promenad och jag sov hela vägen i vagnen. Det är så mysigt att vara ute och gå, man märker att bebisen uppskattar att "skumpa"lite grann i vagnen.


Idag så ska mormor och morfar vara barnvakt för mamma ska storhandla,tvätta och städa (jag kan inte följa med pga att  de låter så högt i tvättstugan). Men mamma kommer hämta mig så fort hon kan =).


Nu är de snart vår igen, de blir min första vår utanför magen. Jag längtar tills jag kan krypa omkring i gräset och till sommaren då jag kan sitta och plaska vid vatten brynet med mamma. Nu finns det bara saker att längta efter.



Melina börjar bli en riktigt stor flicka nu, man märker hur hon utvecklas varje dag..
Nu dreglar min lilla tjej när man äter och ibland börjar hon gråta. Så hon är medveten om att man äter och hon inte får. De känns lite jobbigt, men man rekommenderas att vänta till bebisen är 4 månader med smakportioner (då får jag börja ge henne de den 14 Februari.
)

Så nu är de dags att leka lite med Melina, just nu sitter hon i bilstolen och kollar lite på barnkanalen
De gillar hon =)






Mamma´s Melina <3...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0