Söndag!

Nu var det ett tag sen mamma skrev här. Jag har en del nyheter att berätta om min dotter. Igår lördagen den 2/1-10 låg Melina på skötbordet och hon vände sig från rygg till sida, så stolt mamma jag är till min lilla Melina...

Sen idag så låg hon på mormor och plast morfar´s säng och då spottade jag ut nappen med flit och då "gnuggade" Melina huvudet tills hon fick tag på nappen. Funkade inte de så tog hon tag med handen om nappen och för den till munnen. Gud vart alldeles varm i kroppen av lycka. Hon är så duktig min lilla Melina...... :P Du är underbar min lilla dotter. Nu är de kallt ute och massor av snö så jag har inte vart ute och åkt vagn så mycket....

Nu ligger Melina nerbäddad hos mormor och sover. =). Nu ska jag passa på o vila lite.. Tufft med nappen upp o ner va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0