Besök hos Anna G!

Igår var jag och mamma på besök hos Anna G och hennes familj.
Jag träffade Anna´s mamma Ulla, låtsas pappa Janne, halvbror Hampus + Hampus kompis Oliver.
Sen träffade jag även Anna´s pappa och hennes farmor.
De vart mycket nya folk/intryck idag.

Jag åt min välling och min pure under kvällen medans mamma åt en rätt som dem kallar "fredagsfavoriten" (en gryta som såg jätte smarrig ut med kött m.m)
Sen fick jag sova i min resesäng bredvid mamma (som låg i en annan säng givetvis).
Jag sov gott hela natten men vaknade vid 5 tiden på morgonen.

Idag har de vart fullt ös, har åkt buss och sen har jag lekt med moster Becca.
Hon har testat fota mig med sin nya mobil kamera, de tyckte jag var skoj.

Nu ska mamma natta mig, för nu börjar jag bli grinig och gnällig.

Tjooohej



- Tack än en gång Anna för att vi fick hälsa på dig och din familj.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0