En skön sovmorgon.

Jag väckte mamma klockan 06:25 imorse och ville ha min flaska.
Sen bäddade hon ner mig i min säng igen men jag låg bara och tittade på henne och såg ensam ut.
Då tog mamma upp mig ur sängen och la mig bredvid sig :), så jag fick ligga i mamma´s säng.
Vi låg och gosade en stund och jag somnade så skönt, mamma ville också sova lite mer så hon satte kuddar under bäddmadrassen på varje sida om mig och la sig i sängen bredvid (mamma har svårt att sova bredvid mig, hon är rädd att hon rullar på mig).

Idag blir de väl lite spänning antar jag.
Vi vaknade igen kl 10:15. Nu Sitter i min baby sitter och har nyss ätit en portion banangröt.
Nu är de inte länge kvar tills jag börjar krypa, rullar över till magen hela
tiden nu + att jag har knäna under magen och försöker ställa mig så.
Mamma väntar med spänning..


Nu sitter jag och pratar med min moster, hon är lite knäpp, men jag
gillar henne ändå :).
Jag hoppas att vi ska gå ut på långa promenader idag, dem gillar jag.
Mamma måste till affären och hämta mitt matvatten och sen ska hon köpa frukt pureér till mig har
hon lovat, och någon ny spännande maträtt :).
Att få ligga och sova i vagnen är bland de bästa jag vet.
Nej nu ska mamma gosa lite med mig, nu gnäller jag.

Hejdå så länge..

Mamma älskar sin lilla Melina <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0