Handlat.

Idag så har jag, mamma och hennes kompis Anna vart i Hallstahammar
och handlat, de var skoj.
Jag tittade upp på den ljusa himlen men de dröjde inte länge innan jag slocknade i vagnen och sov
under hela vistelsen i Hallstahammar =).

Mamma och Anna fikade på Café kvarnen och de var dem inte alls nöjda med.
Men jag var nöjd för jag var mätt och glad :).

Sen när vi åkte hem så gick vi upp med matvarorna till mamma´s lägenhet och sen gick
vi för att hälsa på mormor och resten av min familj.. Jisses vad glad jag vart då, var länge sen jag
träffade dem.

Va ska ni hitta på i påsk? Jag o mamma ska till mormor o dem och äta påsk lunch, mormor
lovade mig ett helt eget påskägg, men innehållet blir inte godis. Mjaa de blir väl sådana där
bra saker
som jag kan behöva.

Jag somnade när vi gick hem igen från mormor och mamma har då fått en stund att ta igen sig på,
morbror Johan och Anna lagade mat chili con carne vart de, de doftade gott, men jag
får hålla mig till mina matburkar och min ersättning :/ (men inte såå länge till)

Ne nu ska mamma plocka upp mig för jag börjar knorra :)
Herrå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0