Melina har feber efter vaccin

Hej!

Melina blev hela 5 månader den 14 mars, grattis på henne <3

Igår vaccinerades Melina och fick 38c feber på kvällen och då gav jag henne lite alvedon och flaskan innan läggdags. Sen  när hon vaknade kl 04:30 inatt så hade hon 38.3, då fick hon lite mer alvedon och flaskan och sen nattades hon igen. Men inte sov hon mycket inte, gnällde mest. Men de gör väl ont på henne :/ stackarn. Sen när ja tig tempen på nytt klockan 11 så hade hon 38.9c så nu har hon hög feber :/ men hon är efter omständigheterna rätt pigg, hon äter ju sina flaskor så hon matvägrar ju inte i alla fall.

De känns skönt att hon äter som hon ska. Har laddat upp alla bilder på sakerna hon fick från Rasmus med familj, men dem lägger jag upp här vid ett annat tillfälle, nu ska jag lägga mig bredvid min dotter Bye...



Mamma´s ögonsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0