Rolig dag

Igår var jag,mamma och mormor ute och promenerade, jag fick testa att sitta i sittvagnen :), de var skoj. Men ja blinkade och tröttnade snabbt på ljuset, men de som var lite häftigt var att jag kunde se mormor och mamma när jag åkte vagn. Men dem fällde ner sittdelen sen för jag var så trött..

Idag vet vi inte vad som händer, mamma är lite sugen på att åka någonstans med mig, men hon har inte riktigt bestämt sig än. Eller så går vi bara en skön promenad här i byn, de går det med.
Jag hoppas att våren kommer nu, både jag och mamma är trötta på snön (mest mamma), för de är så skumpigt när ja åker vagn, jag tror jag kommer gilla snön mer nästa år, och ja kommer defenitivt älska gräsmattan :P..

Nu var de bra för denna gång, mamma ska börja göra iordning min banan gröt snart =)
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0