Tillfrisknat :)

Nu har jag haft min första magsjuka den 27-28 mars :S. Jag kräktes 3 gånger på under en halvtimme, jag har även vart lös i magen. Men ja har vart snäll i stort sett :), alltid lika glad. Mamma vart förvånad för att jag inte var sur och grinig.

Mamma vart också sjuk, men hon hade bara väldigt ont i magen och slapp kräkas.
Men nu mår vi mycket bättre. Tyvärr så missade vi Evangeline´s dop, men ja ska ge hennes present till henne när hon kommer någon dag, eller till henne´s mamma Elin =).
Nu sitter jag i min baby sitter och skrattar åt mamma när hon klapprar på tangenterna, de går ju så fort så man hinner ju inte med...


Hejdå så länge =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0