Besök av Jenny !

Igår fick jag och mamma besök av hennes gamla klasskamrat Jenny, de var jätte skoj tycker
jag. Jenny var en snäll trevlig tjej som jag satt i knät på jätte länge..
Hon hade ju så många fina saker på sig som man vart nyfiken på de var halsband,klocka och sen hennes blonda hår..
Vi gick ner till Ica och köpte lite fika där sen vidare hem och fikade och
tog de lugnt.

Jag fick en jätte fin present av Jenny, ska lägga in bild på setet jag fick sen, super snyggt:).

Jag och Jenny som
gosar i soffan :)



Sen tog mamma även en bild när jag somnade i Jenny´s famn :).
När mamma försökte lägga in mig i sängen så ja skulle få sova vidare började jag skrika och gråta,
då fick jag komma upp igen.
Nästa gång är de min och mammas tur att hälsa på Jenny, i stockholm i sommar.
Hoppas de blir av :)

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0