Karins 21 års firande

I måndags fick mamma ett sms om att vi var bjudna över till Karin dagen därpå.
Hon fyller 21 den 7:e maj men kommer inte att vara hemma då, så hon frågade om vi fick komma och visst ville vi de.

Jag och mamma åkte in igår förmiddag till Hallstahammar och gick på jakt efter födelsedagspresent
till Karin och gick in på hälsokost butiken där.

Hittade där 2 olika sorters badbrus, 2 badbomber som luktade mums och en nätgrej med hjärtan i som
doftade som man kunde använda som gästtvålar eller ha i linneskåpet så doftar de gott där.
Vi tänkte att Karin kunde behöva lite sådant så hon kan ta avkopplande bad när hon inte pluggar.

Men hon hade ju själv inget badkar (men ja hade i baktanken att hon får väl kanske lägga beslag
på sin karls badkar).

Vi fikade där och mina sysslingar Lilly och Luna var också där, de var roligt att de var andra bebisar med :).
Sen höll Karin´s mamma mig och de tyckte jag var roligt ett tag, men dock var jag inte så blyg som jag brukar.

Jag fick smaka majskrokar igår av mina sysslingar för första gången, jag tyckte de mest var roligt att bita av dem, men dem smakade ju rätt okej med :)


Grattis Karin som blir 21 den 7:e maj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0