Lördag morgon.

Melina min lilla solstråle, idag vaknade du tidigt :).
Hon hade bestämt sig för att dra upp mamma på äventyr innan kl 07:00.
Men vad gör de när jag har världens underbaraste dotter?


Melina, du är den underbaraste människan som finns, du är den finaste mitt barn.
Kommer alltid finnas här vid din sida <3.

Idag är både jag och Melina på super bra humör, solen skiner redan fast kl inte ens är 08:00.
Denna lördag kommer bli fantastisk.
Vi ska vänta tills klockan blir lite mer sen ska vi gå över till mormor och morfar Micke och hälsa på där. Mina mostrar och min minsta morbror blir nog glada att träffa mig :) (min äldsta morbror gick in till mig inatt och gav mig nappen ett flertal gånger när ja tappat den, så nu ligger han
helt utslagen på soffan).



Blir nog mycket promenad idag i de vackra sommarvädret, dock kanske inte så här mycket kläder denna gång om de är varmt (denna bild är inte nytagen).
Melina älskar promenader, hehe men oftast somnar hon efter en stund.
Men ett fåtal gånger har hon hållt sig vaken under hela tiden, stooora tjejen :).



Bild på mig och min gudfar "Sinkke" (Daniel Nurmela Sinkkonen).
Han är en kille med mycket humor och som jag gillar starkt.
Men mamma sa att nu är han i stockholm så ja får inte träffa han i helgen.
Men jag hoppas att min gudfar haft ett trevligt besök där :).

Nu är de dags för mig och mamma att börja packa ihop oss ner till mormor och morfar,
hejdå allesammans, ha en trevlig lördag.


Melina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0