Regnig Söndag!

Hejsvejs!

Idag är de regn och mulet väder här, inge vidare men mig gör de då ingenting :)
De är nog inte så mycket som händer idag, mamma ska ut och gå med mig och trotsa vädret.
För de finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.

Nu börjar min första tandsing komma. Mamma, mormor och moster Rebecca har kännt en liten
kant på tandköttet nere (framtanden).
Så de ska bli roligt att se när den dyker upp, då är de lite lättare för mig att tugga.
Jag har vart lite gnällig på sista tiden, men de är ju för att tanden håller på att tränga upp ur tandköttet.
Men alla älskar mig lika mycket för de.

Mamma har mig jätte mycket på täcke och filt på golvet nu, så snart kryper jag allt :), har börjat med att krypa bakåt, dvs backa. Men jag har inte kommit på själva tekniken än att jag kan ta mig fram genom att sätta benen under kroppen och röra dem framåt, men ja ställer mig så i alla fall..
Jaja, snart kryper jag, och då får inte mamma en lugn stund :).
Nepp nu blir de nog så att mamma får passa på att äta frukost medans jag sover, hihi, för sen vill ja
ha mamma´s fulla uppmärksamhet.

Hejdå för denna gång.

Melina <3 som visar
tummen upp för denna dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0