Tandsing nr 2

Nu på morgonen när mamma skulle fota min tand upptäckte hon att toppen på
min andra framtand nere spruckit upp, hihi så snart har jag 2 tänder minsann.

Idag ska vi till mormor och morfar, sen kanske jag ska få följa med mamma och mormor
och handla, annars blir de att stanna hemma med morbror Johan eller någon av mina mostrar.
Jag tycker de är bra att morfar Micke börjar bli bra i nacken, de betyder ju att han kan hålla mig och krama om mig ordentligt.

Jag har saknat hans kramar, fast jag får ju dem ändå men de är inte han som håller mig, ne undrar om mamma ska sätta mig i bärselen nu o så får morbror ta vagnen och sen beger vi oss av till mormor o morfar.

Bild på min tandsing



Hejdå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0