Farmor och farfar hälsade på

Igår kom farmor och farfar hit och hälsade på mig och mamma.
Vi hade jätte kul.
Jag var blyg till en början, dem hade med sig en massa 1-års presenter i förskott till mig (dem trodde att jag kanske hunnit växa ur dem annars tills jag fyller 1år).

De var söta kläder, ska lägga in kort på allt sedan.
Förresten så har jag fått en gåstol av mamma som jag springer efter henne i när hon rör sig i lägenheten.
De är roligt att kunna gå med lite stöd.
De kommer kort på allt jag fått av mamma med, har även fått ett lektält.
Men åter till farmor och farfar´s besök.
Vi gosade lite och farmor passade på att fota mig en massa och farfar filmade mig.
Jag gillar att träffa dem, tycker mycket om dem.

Jag har blivit jätte stadig på benen och går gärna om någon håller i mina fingrar.
Sen vaktade dem mig så mamma kunde gå ut och umgås med sin kompis Mikaela.
De var roligt att träffa mamma dagen efter, men de var sorgligt att farmor och farfar skulle åka :/.
Jag längtar tills vi ses nästa gång när vi firar att jag fyllt 1 år.


Jag och farfar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0