Måndag kväll!

Idag har jag vart ut och åkt buss med mamma, vi var till hallstahammar och lämnade filmer på biblioteket.
Jag älskar att åka buss och brukar somna efter en stund.
Sen kom vi hem och jag låg och sov i vagnen en stund medans mamma åt, sen kom mormor över och gjorde mamma sällskap en stund.
Sen gick vi över till mormor och morfar och hälsade på.
Jag fick ta med min gåstol, jag har blivit riktigt duktig på att backa också.
Min vänstra framtand är på väg att bryta ut, man känner tydligt en kant.
Så snart är min första framtand ute.

När vi kom hem så fick jag duscha, de är alltid mysigt att få mysa efteråt i handduken med nappen i munnen i mammas famn. Sen bli insmord och få nya sköna kläder på sig....
Då mår jag som en riktig prinsessa.
Jag somnade för ungefär en timme sen, mamma och moster Rebecca satt och kollade på film medans jag drack min välling i sängen.
Dem trodde säkert jag skulle skrika, men icke sa nicke, jag somnade gott :)


Så här söt är jag :)
Mamma älskar dig Melina <3




Sötasta Bebisen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0