Dagen !

Idag när jag & mamma skulle till dagis så duggade de lite.
Då fick jag sitta i vagnen med mina pippi stövlar bakom regnskyddet..
Det var skönt att slippa bli blöt men att ändå kunna se regnet.

På förmiddagen var vi inne på dagis just för att det regnade.
Jag åt bra idag med, snodde lite käk från grannarna vid bordet också fick mamma reda på :).
Var spagetti och köttfärsås så det slank ner bra.

När mamma kom och hämtade mig satt jag nyvaken i en dagisfrökens knä, men jag
flinade upp med hela ansiktet.
Jag somnade lite senare än vanligt pga att maten var försenad.
Men det gjorde ingenting, jag fick i alla fall sova min timme.

Efter dagis vart det att gå hem med mamma för att hälsa på mormor med
familj.
Det tycker jag är kul. Mormor tog emot oss och hon kramade mig massor :).

Sen skickade mormor ner mamma i regnet att köpa lite plockgodis till familjen och
jag fick också smaka :).

Nu ligger jag i sängen och har vaknat till igen eftersom jag somnade redan 19.00.
Nu är kl strax 22 så jag borde somna om snart.
Mamma spelar en mysig låt med Ronja rövardotter.
Länk : http://www.youtube.com/watch?v=4LKNs8M5hi8&feature=related

Godnatt med er nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0