Bilder från Midsommar firande!

Mamma hade ju "tappat bort"
sin kamera överföringskabel, men nu är den hittad så nu kan vi visa lite
bilder på mig under midsommar.


Bild på mig innan vi går över till mormor&morfar och mina mostrar och min morbror.
Johan var och firade midsommar i surahammar då hos sin tjej.
Mamma vet dock inte varför bilden blir halvt upp och ner :S.


Klänning och strumpbyxor dagen till ära :).


Busig, jag? neeeh :)


Jag ställer mig på pallen när ingen kan se :).
Undrar vad jag kommer hitta på härnäst?


När jag tror att ingen ser så kliver jag upp på pallen och startar micron.
Sikken busfia jag är :).


Den smarriga midsommar tårtan som jag dock ej fick äta, jag fick glass istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0