Claes och Pyret!

När vi kommit hem till farmor&farfar så kikade farmors föräldrar Claes och Pyret förbi.
Det tyckte jag var skoj och jag vart inte blyg denna gång heller :).
Jag tyckte mycket om att leka med fågelbadet som farmor gjort ren och som jag fick plaska i.
Sen hade farmor en massa strandleksaker som jag kunde ösa vatten med i fågelbadet.

Sen delade jag ut strandleksakerna, Claes fick en anka och mamma fick en delfin, en fisk,en magnet och
en till leksak.
Pyret passade på att filma lite och ta kort på mig.
Då fick jag höra att jag minsann växt till mig lite och blivit lång.

Farfar började pumpa luft i en liten pool som han och farmor skaffat tills jag kom hit.
Då skulle jag leka med strandleksakerna i hinken som dem fyllde på med vatten i poolen :).
Näck och allt gick jag runt på gräsmattan och sen ville jag bestämt ta mig ett dopp.
Så vart det också, en massa plask och lek.

Sen åkte Claes och Pyret vidare för dem skulle ut med sin husvagn.
Mamma frotte torkade mig och smorde in mig ordentligt med nya salvan och lotion så klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0