Första doppet för i år ! 7/6-2011

Igår var jag ner med mamma och mormor med familj till badstranden.
Nära och bra är det. Endast 200 m till bad :).
Mamma tyckte att jag skulle ha min rosa hello kitty baddräkt på mig.

Det var inte så varmt i vattnet, så jag var i moster Rebeccas famn för
det mesta. Men det gick det med.
Här kommer lite bilder från dagen:


Hihi brr lite kallt :)


Fundersam?


Jag tyckte det var mycket roligare att sitta på mormors rygg när hon låg ner och göra
en massa söta grimarser.


Sen var jag lite busig och lånade mormors kaffekop.


Men mormor vart inte glad när jag tagit hennes kopp så jag gav tillbaka den.


Moster Rebecca som ser ut som en säl  som lagt sig ner :D.

Mormor och mamma :).


Hejdå för denna gång //Melina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0