Bekymrad!

Nu var det onsdag igen.
Jag satt vaken hela natten och vakade över Melina.
Vågar inte släppa tanken och sova på nätterna, inte än..Kommer jag någonsin kunna göra det?

Jag är lite bekymrad över att Melina har så låg temperatur på morgonen, andra morgonen i rad nu som hon endast har 34.5 i morgon temperatur.
Jag ska ringa 1177 och rådgöra med dem om hur jag ska få upp hennes morgon temperatur, för det är ju inte så kallt i rummet ,det kan jag ej påstå.

Nu passar jag på att vila upp mig, för inatt blir det att vaka igen..
Törs inte sova, tänk så händer något henne medans jag sover?

Jag vill bara att min dotter ska må bra igen, hon är ju min lilla skatt <3.
Hon äter och dricker som en häst, de är jag glad för.
Men bekymrad över hennes temperatur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0