Min 2-års dag den 14/10-2011

Den 14/10 vart min lilla Melina 2 år.
Tiden har gått otroligt fort.
Från att du föddes & tills nu när du är en bestämd tjej.
Du talar mycket och sjunger med stark stämma =).

Jag hoppas din födelsedag vart underbar, jag gjorde mitt bästa
i alla fall.
Tack så mycket alla gäster som förgyllde Melina´s 2-års dag.


Melina´s 2-års tårta som endast hon fick äta =).
Hmm sned bild..



Tårtan som vi andra fikade på.
Vanlig gräddtårta med hallongrädde & rosa björnar som dekor.


Melina blåser själv ut ljusen, stooora tjejen =)


Sen vart det provsmakning =), mums tyckte Melina.


Melina fick blommor av mormor & morfar med familj.
Rosa blommor till en underbar tjej :).




Presenter från farmor & farfar.
Saker Melina även fått som inte hamnade med på bilden:
- Ett par vita snöskor (som är på dagis just nu).
Sen är det nog något mer som jag glömt skriva säkert.
Dessa fick Melina i förskott sist vi var ner till Falköping 30/9-2/10.

Melina fick av sin pappa
-Ett par skor (kängor) som just nu är hemma hos mormor.
-En Hello kitty t-shirt.
-Såpbubblor
& säkert nå mer.



Dessa söta saker fick Melina från Rasmus farmor & farfar
Cäthe & Stig. Det tackar vi för <3.
Fick även en kasse äpplen som dem plockat i sin trädgård, dem var
jätte goda..


Dessa jeans köpte jag till Melina på H&M.


Sen köpte jag även en Lundemyr of sweden tröja till Melina på taxfree på båten.
Sen ett jätte sött halsband med Hello Kitty =).


Melina fick dessa av moster Linda =).


Dessa tröjor fick hon av mormor & morfar.


Dessa fick Melina av mormor & morfar.


Detta fick Melina av mormor & morfar.


Melina fick denna mysoverall av mormor & morfar.


Dessa jeans fick Melina av Anton & Anki.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0