Försenat jul-inlägg. Del 1

Som ni kanske kommer ihåg så har jag haft problem med min dator :S.
Nu har jag fått lånat syrrans och ska skriva till 3 vad som är problemet med min dator.

Jag kommer därför lägga in lite bilder nu och berätta om vår jul.
Vi sov över hos mamma natten innan jul som vanligt.
Jag hade svårt att somna på natten när jag sov bredvid Melina (lite nervös för det).
Men sov väl en 4 timmar innan jag klev upp och gjorde min vanliga jul syssla
nämligen grötfrukosten =).



Sen ville Melina var tomte nissa med luva & lykta och gå och väcka alla när frukosten var färdig =)

<3


Världens sötaste nissa <3.


Melina väckte även mormor & morfar =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0